Välkommen!

här kommer min blogg från Oranmore, Galway.

torsdag 3 mars 2011

deprimerande dagar...

jag har haft riktig otur de senaste dagarna. Varit sjuk, så int fått jobba på flera dagar. Och nu måst ja vila foten i 4 dagar.. och äta medicin som man blir snurrig av. Jätte kul.

Dessutom igår när jag haltade iväg till apoteket så blev jag utsatt för total förnedring. En bil med unga pojkar tuta och spruta nå vatten på mig när de susa förbi..
Tror aldrig jag varit så arg

Nu sitter man i alla fall med benet i vädret och ska snart droga sig med läkemedel. Känns som om man snart glömt bort hur man jobbar. Jobbade igår men haltade nog runt lite då, men som sagt så idag blev de att fara till doktorn.

Dessutom har Gud bestämt att den här veckan ska det vara jättefint väder och jättevarmt eftersom jag måste ligga inne och vila.

Hoppas att jag inte är den enda som har sån här otur..

// misfortuned girl

1 kommentar: